من یه پدرم

  • ۰
  • ۰

یکی از تلاش های خانواده ها برای فرزندانشان اغلب تقویت قدرت تمرکز و سرعت عمل است. یکی از راه های پر بازده در این زمینه استفاده از بازی های فکری رومیزی است. این بازی های فکری مزایای بسیاری دارند. از جمله موارد زیر:

1- افزایش خلاقیت

2- بهبود توانایی های جمعی و کار گروهی

3- افزایش اعتماد به نفس کودکان

4- بهترین راه برای مقابله با ترس صحبت در جمع مخصوص کودکان خجالتی و با اعتماد به نفس پایین

5- هماهنگی هر چه بیشتر دقت، سرعت عمل و تمرکز

معرفی بازی بازی کاپوجین

در این مقاله تاکید اصلی ما بر روی مورد اخر می باشد. به همین دلیل قصد داریم بازی کاپوچین رو معرفی کنیم. این بازی از تعدادی سطل رنگی تشکیل شده به همراه 2سری کارت و یک زنگ.

کارت های این بازی به 2 سطح آسان و سخت تقسیم بندی میشوند. پیشنهاد ما این است که ابتدا بازی را با کارت های آسان شروع کنید و سپس آن را با کارت های سخت ادامه دهید.

رویه بازی به این صورت است که کارت ها بر زده میشوند و در وسط و در دسترس همه بازیکنان قرار میگیرند. زنگ هم در کنار کارت ها قرار داده میشود. یک کارت رو میشود و همه بازیکنان سعی میکنند آن را بسازند. آنها باید بتوانند با بهره گیری از دقت و سرعت عمل خود سریع تر از سایر بازیکنان ترتیب رنگ های نشان داده شده در کارت ها را توسط سطل ها اجرا کنند.

هر بازیکن که زود تر موفق به اجرای ترتیب رنگ ها بشود زنگ را به صدا در میاورد و آن کارت را به عنوان امتیاز نزد خود نگه میدارد. این بازی تا جایی تکرار میشود که همه کارت ها تمام شوند. در نهایت بازیکنی که امتیاز بیشتری داشته باشد برنده است.

بازی کاپوچین را از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید اینترنتی بازی کاپوچین را دارید، به شما فروشگاه اینترنتی کتابم کو را معرفی میکنیم. علاوه بر این بازی در این سایت میتوانید بازی های جذاب دیگر را نیز تهیه فرمایید.


  • ۹۸/۰۵/۱۰
  • فروشگاه اینترنتی کتابم کو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی